Aby zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę, oferujemy:

• Dostosowanie napojów do preferencji klienta;
• Szkolenie z zakresu prawidłowej obsługi ekspresu do kawy;
• Zapewnianie zestawu środków chemicznych do codziennej konserwacji ekspresu do kawy;
• Co 3 miesiące nasz specjalista wykonuje kompleksowe czyszczenie wszystkich mechanizmów ekspresu;
• Stałe rabaty na robociznę i części zamienne;
• Oszczędność czasu przy naprawach ekspresu do kawy (nie tracisz czas na drogę do serwisu).

Możesz korzystać ze swojego ekspresu do kawy nie martwiąc się o to, czy jest OK - pomyślimy o tym za Ciebie.

Doradcy

Serwis:

Taryfa Łatwa

Umowa od 6 miesięcy.

Pakiet zawiera:
- zestaw środków chemicznych do standardowego, codziennego czyszczenia ekspresu do kawy;
- nasi specjaliści sprawdzają i przeprowadzają konserwację co 3 miesiące.

Taryfa Optymalna

Umowa od 12 miesięcy.

Pakiet obejmuje:
- dostawę, montaż, ustawienie ekspresu do kawy przez naszego pracownika;
- szkolenie z zasad obsługi;
- środki chemiczne do standardowego, codziennego czyszczenia ekspresu do kawy;
- nasi specjaliści sami monitorują i przeprowadzają konserwację co 3 miesiące;
- 4 wizyty techników, dodatkowo do serwisu;
- bezpłatna diagnostyka podczas naprawy;
- priorytetowa kolejka napraw;
- 5% zniżki na części zamienne w przypadku napraw, na czas trwania umowy;
- konsultacje i diagnostyka online przez technika za pośrednictwem telefonu lub łącza wideo.

Taryfa Premium

Umowa od 12 miesięcy.

Pakiet obejmuje:
- dostawę, montaż, ustawienie ekspresu do kawy przez naszego pracownika;
- szkolenie z zasad obsługi;
- środki chemiczne do standardowego, codziennego czyszczenia ekspresu do kawy;

- nasi specjaliści sami monitorują i przeprowadzają konserwację co 3 miesiące;
- 8 wizyt techników, oprócz serwisu;

- bezpłatna diagnostyka podczas naprawy;
- naprawa o dowolnym stopniu złożoności w ciągu 72 godzin;
- zapewnienie ekspresu zastępczego na czas naprawy (po wcześniejszym uzgodnieniu);
- 10% kosztów części zamiennych w przypadku naprawy, na czas trwania umowy;
- konsultacja i diagnoza online przez naszego technika za pośrednictwem telefonu lub łącza wideo;
- po zakończeniu naprawy nasz inżynier samodzielnie dostarczy i zainstaluje Twój ekspres do kawy.

Kontakt

Jeśli numer serwisowy +48 426 200 301 jest zajęty, możesz wysłać do nas e-mail na adres service@lscoffee.pl.

Formularz kontaktowy